2011-06-28

Viszlát

A helyzet a következő: Nem nagyon fogok ide már írogatni, bár aki szemfüles észrevehette hogy így van ez már egy ideje. Nem mentem el Vlagyivosztokba halat belezni, vagy Írországba birkapásztornak (ez az utóbbi egyébként jó ötletnek tűnne). Továbbra is kódolok, hackelek, doksit túrok, szart faragok, bugot keresek, fél napokig szakmai emaileket fogalmazok, ez a blog meg itt egy jó kis információforrás lett 7 év alatt. A C#-s bejegyzés például miatt még mindig rengetegen jönnek, ahhoz képest hogy én meg már el is felejtettem dotnetben programozni.

Viszont olvassátok, linkeljétek, kövessétek a kódzaj blogot, az nagyon hasonló tartalomnak ígérkezik.

1 megjegyzés:

mhmxs írta...

Szomorú ezt hallani (az utóbbi időben én sem tudtam bloggolásra annyi időt szakítani, mint szerettem volna), de köszi az eddig kitartó munkát, és remélem valamikor még kedvet kapsz, hogy megoszd velünk tapasztalataidat. bye!